niedziela, 2 listopada 2014

Zawieszenie

Hej!

Jak już się pewnie domyślacie po samej nazwie notki chciałam 
Was z przykrością i ciężkim sercem poinformować, iż jestem
zmuszona zawiesić Bad Boy Returns To District na czas 
nieokreślony. Zapewne część z Was chciałaby poznać powody
mojej decyzji, tak więc postaram się wam je naświetlić.
Jestem człowiekiem, jak każdy inny i kiedy coś robię potrzebuję
dużej dawki motywacji, której dostaję od Was niewielkie dawki.
Nie rozumiem jaki to problem wyklepać na klawiaturze kilka 
słów, doceniając tym samym fakt, iż ja właśnie dla Was (jak
i dla siebie samej) godzinami wyklepywałam ponad
TYSIĄC słów. Tysiąc! Podczas gdy dla niektórych problemem 
jest napisanie dwóch- trzech. Informuję ponad 80 osób (?) i
mam nadzieję, że zrozumiecie moje uczucie. Są oczywiście osoby,
które zawzięcie komentują każdy rozdział i/lub używają hasztagu, 
za co cholernie im dziękuję! Kolejnym powodem zawieszenia 
#BadBoyPL jest mój brak czasu. Technikum daje mi się we znaki.
Praktycznie każdego tygodnia mam zadawane większe zadania typu
referaty, eseje czy nawet albumy. Raz w tygodniu odbywam 
czterogodzinne zajęcia w schronisku młodzieżowym i zazwyczaj
wracam do domu zmęczona do granic możliwości. Popołudniami 
odsypiam noce, które zarywam robiąc zadania, tak więc to logiczne,
iż nie nadążam tym samym z pisaniem fanfiction. Może i spięłabym
tyłek, gdybym miała tę motywację, o której wciąż mówię...
Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca! Dziękuję za ten
czas, który mogłam spędzić na przeżywaniu z Wami życia
Luke'a oraz Jess, a także do usłyszenia za jakiś czas!
( To na pewno nie jest koniec i mam nadzieję, że będziecie
na mnie czekać :) ) Kocham Was,

           Wasza @Larry_xx69 

27 komentarzy:

  1. Jejku szkoda
    no nic, będziemy z niecierpliwością czekać!
    ily @awmybrooksxx

    OdpowiedzUsuń
  2. wielka szkoda , ale rozmumiem :( mam nadzieje ze szybko do nas wrocisz! 😘💕

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy ,czekamy . Odpocznij , zbierz motywację i wracaj z przytupem ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, przykro się to czyta.
    Ale jest tu cała prawda. Niektórzy nie wiedzą ile znaczy ich jeden komentarz dla autorki.
    Rozumiem, że jest ci ciężko. Sama jestem w technikum.
    Ale mam nadzieje, że czytelicy zrozumieją i się zmobilizują.
    Mam nadzieję, że wrócisz szybko do nas z wielką motywacją.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze :(:(:(:(:(:(:( szkoda ze zawieszasz, przepraszamy ze nic nie pisalismy:(
    @maliksover

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielka szkoda że zawieszasz, ale w pełni cię rozumiem. Szkoła zabiera wielką część naszego czasu, i tak podziwiam to, że do tej pory znajdowałaś czas na pisanie tego opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę szkoda, ale rozumiem cię doskonale x Będziemy czekać, napewno xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się porycze.... Nie! Ja chce żebyś dalej pisała noo! Błagam! ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonale cię rozumiem,jeżeli chodzi o szkołę i inne obowiązki. Mam nadzieję,że jakoś sobie tam poradzisz. Trzymam kciuki,abyś wytrwała przy tych wszystkich zadaniach. Pisałaś naprawdę świetnie. Mam nadzieję,że kiedyś do nas wrócisz. xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy to przeczytasz, ale mam nadzieję, że tak. Od pewnego czasu tzw. chyba dwóch tygodni zaczęłam czytać twoje "wypociny" szczerze powiedziawszy nie myślałam, że tak bardzo twoje opowiadanie mnie wciągnie, codziennie sprawdzam czy czasem nie dodałaś jakiś nowy rodział, czy też notkę z tym związaną. Nawet próbowałam znaleźć Cię na tt, ale jak widać nie udało mi się. Twoje opowiadanie jest bardzo wciągające, mogłabym je czytać cały czas i pewnie dowiedziłambym się więcej niż za pierwszym razem, bo w koncu zawsze tak jest.
    Wiem jak to jest z motywacją, pisałam już z kilkanaście opowiadań i za każdym razem ta motywacja słabła, może to przez to, że niepasował im moj styl pisania? Szczerze nie wiem, ale z każdego komentarza się cieszyłam i cieszę nadal, bo w końcu piszę tym razem o Janoskians :) Nie raz to nie motywacja jest winna, a wena, pewnie w niektórych momentach wyrywałaś sobie włosy przez nią. Nie wiem jak Ci, ale mi najlepiej pomysły wchodzą jak jestem pod prysznicem, albo piję gorącą herbatę i patrzę na widok za oknem. Mam nadzieję, że niedługo wrócisz tutaj z nowym rodziałem i będziesz się cieszyć, że twoi czytelnicy są z tobą.
    Ps. Trzymaj się i poukładaj swoje sprawy. Wiem coś na temat szkoły w końcu matura sama się nie napisze i ten wycisk jaki obecnie mam przez nauczycieli. Oni nigdy nie zrozumią, że mamy też własne życie i inne sprawy, o wiele ważniejsze sprawy!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku:cc oki rozumiem , oby wszystko jak najszybciej wróciło do normy. Śpij dużo i się ucz moja droga <3 Czekam z niecierpliwością na Twój powrót xx Trzymaj się ciepło , będziemy tęsknić!:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejkuu :c
    O co teraz ?!?! 😭😭😭😭😭
    Ehh no coz cierploiwie czekamy na powrot, trzymaj sie ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Może na zacznę od tego, że czytam Twojego bloga od czasu, kiedy go znalazłam i zawsze podpisuję się pod każdym tak samo, więc masz pewność z mojej strony, że komentuje :)
    Od razu wytłumaczam się dlaczego piszę z anonima, otóż dlatego, że nie posiadam konta :/
    Przejdźmy dalej:
    Szkoda, ale to wielka szkoda, że zawieszasz opowiadanie :'(
    Od razu mówię, że będę czekać, choćby nie wiadomo ile to będę czekać na nowy rozdział. Jak narazie chciałbym Ci życzyć, abyś pozbierała się z nauką :) ponieważ bardzo dobrze wiem co to znaczy szkoła :/ Sama nie przesypiam nocy, a kiedy mam wolny czas to zaglądam tutaj i oczywiście komentuję :D
    Tak więc jest mi smutno z twojej decyzji, ale z drugiej strony cieszę się, że wrócisz :*
    Pozostało mi tylko napisać to co zawsze:
    Czekam na następny :3
    Pozdrawiam i weny życzę xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie mi przykro bo to moje ulubione ff i strasznie mnie wciagnęło, no trudno, bede czekała kiedy wrocisz, mam nadzieje ze to nastapi dosyc szybko. xxxx

    OdpowiedzUsuń
  15. Przykro mi że zawieszasz bo to jedno z moich ulubionych ff
    Mam nadzieje że szybko wrócisz bo ta historia na prawdę mnie wciągneła
    Powodzenia w szkole
    Na prawdę, licze na szybki powrót xxxx

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku :c Smutno mi, bo to moje ulubione ff, wiem że nie komentowałam każdego rozdziału, ale ostatnio nie miałam laptopa, a na telefon cały czas mi się zawiesza i po napisaniu komentarza, jak go dodaję, to on się nie dodaje :(
    Teraz odzyskałam laptop, więc Ci piszę. Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz. Będę czekać xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju :C
    Strasznie mi przykro z powodu tego, że zawieszasz bloga. To był jedyny ff, który czytałam i uwielbiałam.
    Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz.
    Życzę weny oraz powodzenia C:

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że zawieszasz ponieważ było to jedno z moich ulubionych ff ale rozumiem cię, będę czekać choćby 5 lat xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda że bd przerwa ;( POWODZENIA w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda ,że przerywasz pisanie ...no ale cóż rozumiem Cię i czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeczytałam dziś całe oposiadanie i uważam, że warto czekać aż znów zaczniesz pisać ^^

    OdpowiedzUsuń